مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 13:572015-01-26سياسي

دولت با آغوش باز از حضور بخش خصوصی استقبال می کند


معاون اول رییس جمهور با تاکید براینکه دولت مصمم است همه موانع را از پیش روی سرمایه گذاران بردارد، گفت: دولت با آغوش باز از حضور بخش خصوصی در فضایی سالم، - رقابتی و به دور از رانت استقبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری بعدازظهر امروز (دوشنبه) در ادامه برنامه های سفر یکروزه خود به استان هرمزگان، به وسیله بالگرد از منطقه آزاد قشم بازدید کرد و سپس در جلسه ای برای بررسی مسائل این منطقه و همچنین موضوعات مرتبط با شهرستان قشم حضور یافت.

معاون اول رییس جمهور با تاکید براینکه مردم هم باید از امتیازات مناطق آزاد برخوردار باشند اظهار داشت: نباید مردم احساس کنند مدیریتی دوگانه در منطقه آزاد و مناطق اطراف وجود دارد.

وی افزود: برای پیشبرد کار ها و اجرای طرح های بزرگ زمانی می توانیم موفق باشیم که مردم نیز با ما همراه باشند.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با اشاره به نقش مهم مناطق آزاد در توسعه صادرات کشور، تصریح کرد: متاسفانه با وجود معافیت مناطق آزاد از مقررات دست و پا گیر اما این مناطق نتوانسته اند آنطور که انتظار بوده توقعات را برآورده سازند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: باید یک آسیب شناسی انجام شود تا مشخص گردد به چه دلیل مناطق آزاد کشور با وجود معافیت ها و شرایط مناسب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با آغوش باز از حضور بخش خصوصی استقبال می کند

دولت با آغوش باز از حضور بخش خصوصی استقبال می کند