مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 13:472015-01-26اقتصادي

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد پیش بینی بودجه برای بیمه زنان سرپرست خانوار


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در بحث بیمه زنان سرپرست خانوار بودجه ای پیش بینی شده بود که با فرازونشیب های بودجه ای روبه رو شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، علی ربیعی در حاشیه برگزاری همایش زنان در مسیر توسعه اجتماعی با تأکید بر برنامه ششم توسعه اظهار داشت: در آستانه برنامه ششم توجه زیادی به تحولات اساسی در حوزه اشتغال زنان شده است.

وی موضوع بازار کار و نیروی کار زنان را از موضوعات مهم در وزارت رفاه دانست و گفت: در حال حاضر بسیاری از ساختارهای اجتماعی برای فعالیت زنان آمادگی ندارد و باید این موانع ساختاری دیده و لحاظ شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: نوع دیگر از تغییراتی که باید در توسعه اجتماعی و اقتصادی با ارتقای نقش زنان مورد توجه قرار گیرد، آماده سازی شرایط برای حضور زنان در عرصه های مدیریتی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 2 میلیون زن سرپرست خانوار یا خودسرپرست در کشور وجود دارد، گفت: تعداد زیادی از این زنان یا خود معتاد شده اند یا توسط همسران شان معتاد شده و طلاق گرفته اند.

ربیعی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون در کمیسیون اجتماعی دولت طرحی برای اصلاح ساختار و فراهم شدن شرایط حضور زنان در جامعه پیگیری می شود، گفت: قصد داریم در قالب به کارگیری زنان در بخش تعاونی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد پیش بینی بودجه برای بیمه زنان سرپرست خانوار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد پیش بینی بودجه برای بیمه زنان سرپرست خانوار