مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 12:572015-01-26فرهنگي

پایان «مردان آفتاب» در نقطه صفر مرزی


تصویربرداری فیلم تلویزیونی «مردان آفتاب» به کارگردانی داریوش غذبانی در نقطه صفر مرزی به پایان رسید.

- بهروز کریمی تهیه کننده فیلم تلویزیونی مردان آفتاب در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس" گفت: تصویربرداری کار در منطقه ای سخت و دشوار و سرمای شدید طی یک ماه انجام پذیرفت و هفته گذشته تصویربرداری آن که تماما در کردستان نقطه صفر مرزی ایران و عراق -بود به پایان رسید.

وی ادامه داد: به زودی تدوین کار توسط انوشیروان خاقانی آغاز خواهد شد و پس از تهیه راف کات اولیه سعی داریم کار را تا آخر بهمن ماه آماده پخش کنیم و تحویل شبکه بدهیم.

مردان آفتاب که در ژانر دفاع مقدس ساخته می شود داستان دو تک تیرانداز ایرانی است که در دام تک تیرانداز عراقی گرفتار شده اند و در ادامه با اتفاقاتی روبرو می شوند که.

.

عنایت الله شفیعی، حسن جوهرچی، بابک انصاری، حمیدرضا محمدی، سینا سهیلی، بهزاد داوری و سینا سعیدیان از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده اند.

از جمله عوامل تولید این فیلم نیز می توان به بهروز کریمی تهیه کننده و مجری طرح، داریوش غذبانی کارگردان، فرشاد گل سفیدی مدیرتصویربرداری، ایمان امیدواری چهره پرداز، رضا حاجی درویش طراح صحنه و لباس، حسین تراب نژاد و مهدی حمزه نویسنده، شهاب شمسایی مدیرتولید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان «مردان آفتاب» در نقطه صفر مرزی

پایان «مردان آفتاب» در نقطه صفر مرزی