مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 12:172015-01-26اجتماعي

مشاغل سبز در کرمانشاه راه اندازی می شود


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه گفت: ایجاد مشاغل سبز در کرمانشاه از مهمترین اهداف و اولویت های کاری ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه غلامحسین کاظمی در مراسم تودیع خود که روز دوشنبه (6 بهمن) برگزار شد، بر لزوم راه اندازی مشاغل سبز در استان تاکید کرد.

وی افزود: هدف این نیست که مانع توسعه شویم و اطراف منابع طبیعی سیم بکشیم تا از محیط زیست دفاع کنیم، بلکه باید در عین توجه به توسعه محیط زیست را نیز حفظ کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه همچنین افزایش سطح مناطق تحت مدیریت به بیش از 10 درصد را از دیگر برنامه های خود برشمرد.

کاظمی با بیان اینکه استاندارد دنیا برای مناطق تحت حفاظت محیط زیست حدود 10 درصد وسعت منطقه است، یادآوری کرد: تلاش می کنیم این میزان را در کرمانشاه به بیش از 10 درصد برسانیم.

وی همچنین از برخورد جدی با متخلفان محیط زیست خبر داد و گفت: اصل 50 قانون اساسی سرلوحه کار ما خواهد بود که بر اساس آن همگانی بودن محیط زیست، مقابله با آلاینده ها و ممنوعیت تخریب باید مد نظر قرار گیرد.

به گفته این مسئول مقابله با آلاینده ها و همچنین ریزگردها نیز از دیگر برنامه های در دستور کار است که در این راستا خریداری و نصب دستگاه های سنجش آلودگی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل سبز در کرمانشاه راه اندازی می شود

مشاغل سبز در کرمانشاه راه اندازی می شود