مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 12:172015-01-26سياسي

برگزاری همایش بزرگداشت همسر امام خمینی (ره)


قائم مقام موسسه تدوین و نشر آثار امام از برگزاری همایش تجلیل از بانو خدیجه ثقفی همسر امام راحل با عنوان (قدس ایرانی) در 20 فروردین سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قائم مقام موسسه تدوین و نشر آثار امام در نشست خبری که با موضوع برگزاری همایش بزرگداشت بانوی انقلاب خدیجه ثقفی همسر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد ضمن مورد توجه قرار دادن انقلاب اسلامی و جایگاه امام راحل، اظهار کرد: واقعیت این است که ما در تحلیل مسائل انقلاب و عوامل موفقیت آن عمدتاً به نقطه های اوج جریان متمرکز می شویم که رهبری و شخصیت امام راحل است و البته در این مسیر طبیعتاًَ موفقیت امام مدیون فراهم بودن زمینه های مختلفی است.

وی افزود: از یک سو حضرت امام همراهی همه جانبه ملت را داشتند و از سوی دیگر اصحاب و یاران باوفای ایشان همواره همراه شان بودند و در شرایط سخت و دشوار با همکاری های خود باعث شدند تا مسیر نهضت هموار شود.

وی با تأکید بر این که در این راستا نقش همسر مکرمه امام (ره) بانو خدیجه ثقفی که نقش تعیین کننده ای بوده است مغفول مانده، اظهار کرد: روحیات خود این بانوی بزرگوار به گونه ای بود که اجازه نمی دادند در زمان حیات شان مطلبی از ایشان گفته شود و متأسفانه رحلت ایشان در اول فروردین سال 88 در فضای ملتهب انتخاباتی آن سال و در اول نوروز بود و در نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بزرگداشت همسر امام خمینی (ره)

برگزاری همایش بزرگداشت همسر امام خمینی (ره)