مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 10:172015-01-26اقتصادي

در آینده نزدیک شاهد حذف تحریم ها خواهیم بود


وزیر اقتصاد با اعلام اینکه در آینده نزدیک شاهد حذف تحریم ها خواهیم بود، گفت: برای تحقق بانکداری اسلامی باید آزادسازی نظام بانکی از قیود تحمیلی و تسهیلات تکلیفی انجام شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "، علی طیب نیا درپنل تخصصی چشم انداز نظام مالی کشور که در چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برگزار شد، اظهار داشت: کشور ما در حال حاضر در شرایط خطیری قرار گرفته که ناشی از ساختارهای اقتصادی غلط و سیاست های اقتصادی نادرست طی دهه گذشته و تحریم های تحمیلی است.

وی رکود تورمی را ماحصل شرایط ویژه مذکور دانست و گفت: دولت از ابتدای فعالیت خود تمام تلاش خود را برای مقابله رکود و تورم به کار برد و از تمام حوزه های مرتبط از جمله نظام مالی و سیستم بانکی هم کمک گرفت.

طیب نیا با بیان اینکه مشکلات و چالش های نظام بانکی و بازارهای مالی از مهمترین مشکلات اقتصادی کشور بوده است، تصریح کرد: این مشکل را می توان در در دسترسی فعالان اقتصادی به منابع مالی و نرخ بالای هزینه تامین مالی خلاصه کرد.

یکی از محورهای عمده سیاست های اصلاحی دولت مقابله با تنگنای اعتباری موجود و اتخاذ سیاست های مناسب برای مقابله با آن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آینده نزدیک شاهد حذف تحریم ها خواهیم بود

در آینده نزدیک شاهد حذف تحریم ها خواهیم بود