مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 10:172015-01-26اقتصادي

تورم 0.3 درصدی دی ماه بی سابقه بود


رییس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه هزینه خدمات بانکی را باید استفاده کنندگان بپردازند، از اطلاع رسانی بد طرح چکاوک گله کرد و گفت: تورم 0.

3 درصدی دی ماه بی سابقه بود، - رشد اقتصادی امسال 3 درصد برآورد می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "، ولی الله سیف در پنل تخصصی چشم انداز نظام مالی کشور که در چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برگزار شد، اظهار داشت: حجم عمده هزینه های ارائه خدمات و سرمایه های عمده نظام بانکی از فعالیت اول تامین می شود باید بار بانک ها را از بابت خدمات فناورانه که آثار مثبتی دارد از فعالیت های واسطه گری به بخش اصلی منتقل کنیم و بخشی از هزینه را استفاده کننده از خدمت پرداخت کند.

وی با بیان اینکه بخش اصلی درآمدهای بانکی در کشورهای دیگر در اصل خدماتی است که ارائه می کنند، افزود:باید به سمتی برویم که هزینه استفاده از خدمات بانکی توسط سرمایه گذاران انجام شود.

رییس کل بانک مرکزی ضمن اشاره به اینکه بانکداری الکترونیک میل به نقدینه خواهی را کاهش می دهد و مانع افزایش پایه پولی می شود، تصریح کرد: نظام بانکی و فعالان آی تی باید شهامت کارهای بزرگ را داشته باشند، یکی از کارهای بزرگ که اخیراً در نظام بانکی انجام شد بحث چکاوک است که هنوز اجرای آن کامل نشده ولی سخت ترین مرحله را در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم 0.3 درصدی دی ماه بی سابقه بود

تورم 0.3 درصدی دی ماه بی سابقه بود