مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 10:072015-01-26سياسي

بررسی «اسلام هراسی در غرب» بدون ورود به مباحث سیاسی


شبکه چهار مستند «اسلام هراسی در غرب» را بدون ورود به حوزه سیاسی روانه آنتن می کند و در «تاریخ مرجانی زاگرس» نیز به جزیره زیبای کیش، تاریخچه و چگونگی پیدایش آن می پردازد.

- شبکه چهار مستند اسلام هراسی در غرب را بدون ورود به حوزه سیاسی روانه آنتن می کند و در تاریخ مرجانی زاگرس نیز به جزیره زیبای کیش، تاریخچه و چگونگی پیدایش آن می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مستند اسلام هراسی در غرب هر شب ساعت 22:45 به مدت 30 دقیقه روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

این مستند به بررسی تاریخی واژه اسلام هراسی و چگونگی ورود آن به ادبیات سیاسی غرب می پردازد و تلاش می کند برای بررسی اسلام هراسی در غرب به حوزه سیاسی وارد نشود و آن را در حوزه کلام واکاوی کند.

این اثر همچنین نشریات، کتاب ها، آثار نویسندگان غرب و رسانه هایی را که علیه اسلام موضع گیری می کند معرفی و عملکرد آنان را تحلیل می کند.

بخش دیگر این برنامه به نویسندگان طرفدار اسلام که کتاب هایی را در غرب با موضوع اسلام منتشر کرده اند اختصاص دارد.

کارشناسانی نظیر فواد ایزدی در این برنامه که گروه معارف و اندیشه دینی شبکه چهار آن را تهیه و تولید می کند، حضور خواهد داشت.

مروری بر تاریخچه پیدایش جزیره خلیج فارسهمچنین مستند تاریخ مرجانی زاگرس به تهیه کنندگی علی کلانتری، سه شنبه ساعت 9 روی آنتن شبکه چهار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی «اسلام هراسی در غرب» بدون ورود به مباحث سیاسی

بررسی «اسلام هراسی در غرب» بدون ورود به مباحث سیاسی