مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 09:572015-01-26سياسي

ویژگی های کتاب «فرماندهان ورود ممنوع » تشریح شد


رحیم مخدومی، نویسنده کتاب خاطرات 30 پیشکسوت تخریب چی دوران هشت سال دفاع مقدس از رونمایی کتاب «فرماندهان ورود ممنوع» در آستانه سالروز شهادت شهید عبدالعلی ناظم پور از فرماندهان تخریب چی خبر داد.

- رحیم مخدومی، نویسنده کتاب خاطرات 30 پیشکسوت تخریب چی دوران هشت سال دفاع مقدس از رونمایی کتاب فرماندهان ورود ممنوع در آستانه سالروز شهادت شهید عبدالعلی ناظم پور از فرماندهان تخریب چی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس فرهنگ حماسه ایسنا، نشست خبری رونمایی از کتاب فرماندهان ورود ممنوع امروز - دوشنبه 6 بهمن - در تالار سیدالشهدا در میدان هفت تیر با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان تخریب چی دوران دفاع مقدس برگزار شد.

در این نشست، رحیم مخدومی - نویسنده کتاب فرماندهان ورود ممنوع - در سخنانی با اشاره به اینکه این کتاب در نوع خود یک گونه جدید در حوزه ادبیات دفاع مقدس است ، توضیح داد: فرماندهان ورود ممنوع در حقیقت در زمره کتاب های مستندنگاری است و از جمله ویژگی های آن می توان به این اشاره کرد که اولین کتابی است که برای نخستین بار به رسته تخصصی در دوران دفاع مقدس مانند یگان تخریب می پردازد.

علاوه بر این این کتاب از تجمیع خاطرات 30 پیشکسوت تخریب چی دوران دفاع مقدس از استان های مختلف است که اگر بخواهیم خاطرات هر یک از آنها را به نگارش درآوریم خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های کتاب «فرماندهان ورود ممنوع » تشریح شد

ویژگی های کتاب «فرماندهان ورود ممنوع » تشریح شد