مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 07:572015-01-26سياسي

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل: 70 موقوفه اردبیل تا پایان سال سنددار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تا پایان سال تلاش می کنیم تا 70 مورد از موقوفات استان اردبیل شناسنامه دار شده و نسبت به صدور سند آن ها اقدام لازم انجام شود.

- " از اردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی صبح امروز در جلسه مدیران و مسئولان اوقاف و امور خیریه اردبیل گفت: در برنامه سال جاری قرار است برای بیش از 200 مورد از موقوفات استان برای حفظ و صیانت آن ها از دستبرد عده ای سودجو و متخلف سند رسمی دریافت کنیم که تاکنون بیش از 135 مورد از موقوفات سنددار شده اند.

وی افزود: وظیفه اوقاف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان است که ما برای افزایش درآمد موقوفات و اجرای نیات واقفان صدور سند را برای آن ها در اولویت طرح ها و برنامه ریزی های مان قرار دادیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تا پایان امسال نیز پیش بینی می کنیم برای 70 موقوفه استان سند رسمی دریافت کنیم تا امکان بهره برداری مناسب و مطلوب از این موقوفات فراهم شود.

قیامی سنددار شدن موقوفات را یکی از اهداف بلند مدت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل برشمرد و عنوان کرد: ما در نشست های مشترکی که با ثبت اسناد و منابع طبیعی داریم نسبت به اجرای تفاهم نامه برای احقاق حقوق موقوفات و اجرای نیات واقفان اقدامات عملی را انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل: 70 موقوفه اردبیل تا پایان سال سنددار می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل: 70 موقوفه اردبیل تا پایان سال سنددار می شود