مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 05:472015-01-26حوادث

از آغاز سال جاری تا کنون صورت گرفت انجام 497 عملیات توسط آتش نشانی زنجان


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: این سازمان از آغاز سال جاری تا کنون 497 مورد عملیات در دو حوزه اطفای حریق و امداد و نجات انجام داده است.

- علی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از ارائه خدماتی در حوزه های اطفای حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانی زنجان طی 10 ماه گذشته از سال جاری خبر داد و اظهار داشت: خدمات مربوط به اطفای حریق در اماکن مسکونی، تجاری و صنعتی ارائه شده است.

وی مجموع عملیات های اطفای حریق سال جاری سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان را از آغاز سال جاری تا کنون 279 مورد عنوان کرد و افزود: 50 مورد از این عملیات های اطفای حریق خودرو بوده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از انجام 218 عملیات امداد و نجات در سال جاری خبر داد و افزود: 100 مورد از این مجموع مربوط به حبس در آسانسور بوده است.

این مسئول 25 مورد از عملیات های امداد و نجات را مربوط به اشیای حلقوی عنوان کرد و ادامه داد: 32 مورد از این مجموع هم مربوط به عملیات های امداد و نجات در تصادفات جاده ای بوده است.

محمدی به افزایش رها سازی حیوانات توسط ماموران آتش نشانی شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: از آغاز سال جاری 41 مورد رها سازی مار در طبیعت انجام شده است که از منازل و خودروهای مردم زنده گیری شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آغاز سال جاری تا کنون صورت گرفت انجام 497 عملیات توسط آتش نشانی زنجان

از آغاز سال جاری تا کنون صورت گرفت انجام 497 عملیات توسط آتش نشانی زنجان