مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 03:372015-01-26پزشكي

توزیع مخدر شیشه در آرایشگاه های زنانه


مصرف شیشه در چند هفته اول موجب بروز بی اشتهایی شده و کاهش وزن افراد را به دنبال دارد هر چند که، این بی اشتهایی طبیعی نیست و فردی که به این روش وزن کم می کند، - در حالی که چاقی و اضافه وزن از دغدغه های فکری بسیاری از زنان است برخی از مسئولان آرایشگاه های زنانه از ناآگاهی زنان و البته غفلت برخی مسئولان استفاده کرده و زنان و دختران را به مصرف شیشه برای تناسب اندام تشویق می کنند.

این در حالی است که بسیاری از مردم به ویژه زنان تصور می کنند که شیشه اعتیادآور نیست اما، کارشناسان اعتیاد معتقدند که شیشه به همان اندازه که موجب بالا رفتن حس هوشیاری و سرخوشی می شود و فرد را به اوج می رساند به همان سرعت افول می کند و موجب بروز افسردگی، خستگی شدید و ناتوانی می شود.

هر چند مصرف شیشه در آرایشگاه های زنانه تا همین چند سال پیش تکذیب می شد اما، واقعیت هایی که در این باره وجود دارد باعث شده است مسئولان به این معضل اذعان کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآرمان، 27 دی امسال دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی خطر اعتیاد زنان را برابر با خطر بمب هسته ای ارزیابی و بیان کرد: متأسفانه سن اعتیاد زنان بیشتر بین 15 تا 19 سال است که به واسطه آثار مخربی که در اجتماع بر جای می گذارد، بسیار خطرآفرین و نیازمند توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مخدر شیشه در آرایشگاه های زنانه

توزیع مخدر شیشه در آرایشگاه های زنانه