مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 02:372015-01-25فرهنگي

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی: همبستگی ملی هدف برگزاری مراسم جایزه بزرگ فردوسی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری مراسم جایزه بزرگ فردوسی با هدف همبستگی ملی و کشورهای فارسی زبان با یکدیگر است.

- " از مشهد، سید سعید سرابی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی اظهار داشت: طرح جایزه بزرگ فرهنگی هنری فردوسی و روز ملی فردوسی مورد توجه مسئولان بوده که در 25 اردیبهشت ماه امسال نیز شاهد این موضوع در بزرگداشت فردوسی بودیم.

وی افزود: امسال با کمک مسئولان استانی و کشوری بزرگداشت خوبی برای فردوسی برگزار شد و طرح جایزه بزرگ فردوسی در همان زمان تدوین شده است که از مهم ترین اهداف این طرح بزرگداشت حکیم فردوسی، شاهنامه، پاسداشت زبان فارسی با هدف همبستگی ملی و کشور های فارسی زبان است.

سرابی ادامه داد: اعتبارات این طرح از بودجه سالانه کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین می شود همچنین با کمک مسئولان کشوری و استانی اقداماتی برای جهانی شدن این بزرگداشت و جایزه بزرگ فردوسی انجام شده است.

سید جواد حسینی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این جلسه در ارتباط با راهکارهای حل معضلات اجتماعی بیان کرد: باید برای حل مشکلات ساختاری به آسیب ها نگاه کنیم و استراتژی خانواده را در سبک زندگی جامعه ایرانی تعریف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی: همبستگی ملی هدف برگزاری مراسم جایزه بزرگ فردوسی است

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی: همبستگی ملی هدف برگزاری مراسم جایزه بزرگ فردوسی است