مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 23:272015-01-25سياسي

بحران نفتی روی دیگر مذاکرات هسته ای!


منطق عقلایی حکم می کند که با مشاهده روندهای اخیر اقتصاد جهانی ، مشاوران سیاسی و بنگاه های خبری بپذیرند که چاره کار ، فقط در دستیابی به مدل مطلوب تحقق اقتصاد مقاومتی است.

- شاید کمتری کسی گمان می داشت که همه مسیرهای انتخابی دولت حتی در یک سال اول ، به بن بست رسیده و نتواند چراغ امید دولت بعد از آن را مشتعل نماید اما حمایت همیشگی نظام ، رهبری و مردم از دولت جدید ، به انتخاب مسیرهای جدید رسمیت بخشید تا دیده شود که آیا دولت تدبیر و امید، یارای پاسخگویی به اعتمادی بدین گستردگی را دارد یا نه؟ به هر روی بیش از آنچه انتظار می رفت اعتماد به جانب آمریکایی ها دوخته شد .

تجربه ای که بیش از هر زمان و مکان دیگر ، مردم ما و نظام ما از آن بهره برده بودند و می دانستند که آمریکا به هیچ عنوان قابل اطمینان نیست .

اما اصرار بر مذاکره ، همه تجربه ها را موقتا به کناری نهاد و امروز پس از یکسال از شروع مذاکرات ، آمریکایی ها گستاخانه تر با ما سخن می گویند ، هراز چندی ، عده ای دیگر را به بند تحریم کشیده ، هر روز سخن از غلبه بر ایران سر داده و شیپور های تبلیغی شان ، دائم می نوازند که تنها بخشی کوچک از دارایی خودشان را به آن ها دادیم 1 ! آیا این همان دستاورد بزرگ هسته ای است که عده ای اصرار دارند آن را در کتاب های درسی کودکان آینده درج کنیم 2؟ اما ریشه های اعتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران نفتی روی دیگر مذاکرات هسته ای!

بحران نفتی روی دیگر مذاکرات هسته ای!