مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 23:272015-01-25سياسي

نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی دعوت جوانان غرب به چالش حقیقت جویی


این نامه و بازخورد آن در میان مخاطبانش در جوامع غربی نشان داد که ما در این سال ها از چه ظرفیت های بسیار مهم و حیاتی، غفلت کرده ایم.

غفلتی که این نامه ثابت می کند باید برایش فکری کرد.

- نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی درباره شناخت اسلام بدون واسطه، علاوه بر این که روشی نوین در ترویج دین اسلام است، دروازه ای جدید در دیپلماسی دینی باز کرد.

دروازه ای به اذهان افرادی که بدون در نظر گرفته شدن عقاید دینی و سیاسی شان به چالشی جدید، جدی و جذاب برای حقیقت طلبی و درک درست از دین اسلام دعوت شده اند.

این نامه هم در شکل و هم در محتوا دارای ویژگی های منحصر به فردی است که بررسی هرکدام از آن ها خود یک کار پژوهشی است اما در این مجال کوتاه با تمرکز به مخاطبان اصلی نامه به 4 نکته اشاره می شود: 1 جوانان غربی، مخاطبان اصلی نامه حضرت آیت ا… خامنه ای با یک اولویت بسیار مهم آغاز می شود و آن شناخت تصویر و چهره اسلام است برای کسانی که آینده اداره غرب در دستان شان خواهد بود.

دسترسی راحت تر جوانان به راه های ارتباطی نوین و بدون واسطه، آینده ساز بودن آن ها در مدیریت جوامع غربی و از همه مهم تر و راهبردی تر، ذهن آماده، خلاق و جست و جو گر جوان برای یافت حقیقت و آمادگی آن برای ورود به عرصه های جدید و احیانا پر ریسک و خلاف جریان های رایج از جمله مهم ترین ویژگی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی دعوت جوانان غرب به چالش حقیقت جویی

نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی دعوت جوانان غرب به چالش حقیقت جویی