مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 21:172015-01-25سياسي

امام جمعه میاندوآب: پرهیز از جنگ طلبی ویژگی بارز حکومت نبی اکرم (ص) است


پرهیز از جنگ طلبی ویژگی بارز حکومت نبی اکرم (ص) است.

- حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دشمنان اسلام به دنبال طراحی یک چهره خشن از دین اسلام و پیامبر عظیم الشان (ص) هستند اما این حرکات بی نتیجه است.

وی افزود: مردم داری، توجه به آحاد مختلف جامعه، تلاش برای رفع نیاز آنها و حمایت از طبقه های محروم جامعه اسلامی از مهم ترین خصیصه های نبی اکرم (ص) بود که باید به این مسائل توجه کنیم.

وی ضمن اینکه توهین به ساحت پیامبر بزرگ دین مبین اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کرد، ادامه داد: دشمنان این دین آسمانی به دنبال زدودن مهر نبی اکرم (ص) از قلب های جهانیان هستند، حال آنکه سیره نبوی بر حب ملت استوار است.

امام جمعه میاندوآب به برگزاری راهپیمایی باشکوه روز جمعه بعد از نماز ظهر اشاره کرد، بیان داشت: در این روز تاریخ ساز اقشار مختلف مردم با وجود داشتن سلایق و افکار مختلف به دلیل داشتن یک وجه اشتراک مبنی بر محکوم کردن توهین کننده ها گرد هم جمع شدند.

حسن زاده با اظهار به اینکه همه ملت ها در روزهای اخیر با برگزار کردن تظاهرات میلیونی انزجار و تنفر خود از این حرکت را اعلام کرده اند، اظهار داشت: مسئولان و حاکمان حکومت های اسلامی در دنیا موظف هستند از راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه میاندوآب: پرهیز از جنگ طلبی ویژگی بارز حکومت نبی اکرم (ص) است

امام جمعه میاندوآب: پرهیز از جنگ طلبی ویژگی بارز حکومت نبی اکرم (ص) است