مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 19:572015-01-25سياسي

رژیم صهیونیستی ریشه ناامنی در منطقه است


دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی با اشاره به آموزه های دینی و فرهنگی ایران برای احترام به همه ادیان الهی، گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران خود را موظف می داند که از حقوق همه اقلیت های دینی و مذهبی در ایران به طور کامل دفاع و حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی روز یکشنبه در دیدار نرسس پطروس نوزدهم پاتریارک ارامنه کاتولیک جهان با بیان اینکه ارامنه بخشی از تاریخ دیرینه کشور ایران هستند، گفت: همه مردم و اقوام ایران در طول تاریخ با یکدیگر همزیستی دوستانه، انسانی و مسالمت آمیز داشته اند.

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی با اشاره به موقعیت اجتماعی مناسب اقلیت های دینی در ایران و بویژه در دولت یازدهم، بر پیگیری مشکلات اقوام دینی توسط دولت تدبیر و امید تأکید کرد.

یونسی با قدردانی از پاپ فرانسیس اول بخاطر موضع گیری شفاف و صریح علیه چاپ کاریکاتور موهن در نشریه فرانسوی ادامه داد: چاپ این کاریکاتور تنها توهین به اسلام نبوده و در حقیقت به کل پیامبران الهی اهانت شده است.

وی با بیان اینکه همه بی احترامی ها علیه اسلام از صهیونیست ها سرچشمه می گیرد، گفت: فعالیت هایی به صورت بسیار مرموز و پنهانی دنیا را به سمت بی دینی و ناامنی سوق می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی ریشه ناامنی در منطقه است

رژیم صهیونیستی ریشه ناامنی در منطقه است