مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 19:572015-01-25حوادث

از آدم ربایی 10 میلیونی تا زورگیری خشن


معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام دو باند سارقان به عنف که از طریق آدم ربایی، زورگیری و تهدید به جنایت اقدام به اخاذی از شهروندان کرده بودند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیستم مهرماه امسال، وقوع یک فقره زورگیری منجر به آدم ربایی در پوشش مسافرکشی به کلانتری 154 چیتگر اعلام شد و شاکی در اظهاراتش عنوان داشت که توسط چهارسرنشین یک دستگاه خودرو پیکان آبی رنگ مورد زورگیری، ربایش و اخاذی قرار گرفته است.

در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف و به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کاراگاهان گفت: در ساعت 19 عصر روز 19 مهرماه، قصد بازگشت به منزل را داشتم و به همین علت، در کیلومتر 9 جاده قدیم به مقصد میدان آزادی سوار یک دستگاه خودرو پیکان آبی رنگ با چهارسرنشین شدم.

زمان سوار شدن یکی از سرنشینان صندلی عقب به بهانه اینکه کمی جلوتر پیاده می شود، از ماشین پیاده و به این شیوه مرا در بین دو سرنشین صندلی عقب قرار دادند.

به محض حرکت ماشین، ناگهان تیزی چاقو را از سوی هر دو سرنشین عقب ماشین در پهلوهای خود احساس کردم که با تهدید چاقو و قمه مرا مجبور کردند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آدم ربایی 10 میلیونی تا زورگیری خشن

از آدم ربایی 10 میلیونی تا زورگیری خشن