مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 16:272015-01-25دانش

رونمایی از نرم افزار جامع ارزشیابی و نظارت دانشگاه آزاد شاهرود


در راستای ارتقاء کیفیت عملکرد آموزشی دانشگاه ها نرم افزار جامع ارزشیابی و نظارت برای اولین بار در سطح دانشگاه های آزاد کشور در دانشگاه آزاد شاهرود رونمایی شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو در سمنان "، احمد دزیانیان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت: پس از قریب دو سال از تشکیل شورای نظارت و ارزشیابی این دانشگاه و در پی آن تشکیل دفتر نظارت وارزشیابی، اساسنامه ها و آیین نامه های داخلی آن به تصویب شورای مذکور رسید.

احمد دزیانیان افزود: در فاز اول شرح وظایف نظارتی این دفتر و در حوزه آموزشی با تهیه نرم افزار اختصاصی و منحصر به فردی بصورت کاملا سیستماتیک، عملکرد آموزشی مدرسان مورد ارزیابی قرار گرفت.

دزیانیان در مورد عملکرد نرم افزار یاد شده نیز گفت: این نرم افزار اطلاعات اولیه سنجش آموزشی را از مجاری مختلفی همچون نظرات دانشجویان، دانشجویان ممتاز،همکاران هیات علمی و مدیران گروه های آموزشی، دفاتر اساتید، و دایره امتحانات اخذ و پس از اعمال فیلترهای مناسب و حصول از صحت داده ها به کمی سازی و معدل گیری آن و همچنین ارایه توصیفی نتایج می پردازد و نهایتا با رتبه بندی نتایج جایگاه اساتید را در گروه آموزشی ،دانشکده، و دانشگاه در هر ترم مشخص می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نرم افزار جامع ارزشیابی و نظارت دانشگاه آزاد شاهرود

رونمایی از نرم افزار جامع ارزشیابی و نظارت دانشگاه آزاد شاهرود