مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 10:472015-01-25فرهنگي

صادرکنندگان و فروشندگان نمونه صنایع دستی کشور تجلیل شدند


صادرکنندگان نمونه و فروشندگان برتر صنایع دستی کشور در سال 1392 طی آیینی با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، صادرکنندگان نمونه و فروشندگان برتر صنایع دستی کشور در سال 1392 طی آیینی با حضور مسعود سلطانی فر، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، امروز پنجم بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی تجلیل شدند.

در این مراسم از موسی کریمی صادرکننده گیوه به کشور عراق از استان کرمانشاه، عادل بشیری جلال صادرکننده سفال و سرامیک، شیشه دست ساز و مصنوعات چوبی به کشورهای عراق، قطر و سوئد از استان همدان، محمدحسین حق نگه دار صادرکننده دستبافت های داری به کشورهای آلمان، اتریش، نروژ و ژاپن از استان فارس به عنوان صادرکنندگان نمونه تجلیل به عمل آمد.

در این بخش مهدی اعلمی صادرکننده سفال و سرامیک به کشورهای آلمان و هلند از استان تهران و امیرحبیب پور صادرکننده خاتم، مینیاتور، گلیم، قلم کار، قلم زنی و مینا به کشورهای اتریش، چین و آلمان از استان اصفهان نیز تجلیل شد.

علی گودرزی، محسن سربیشه، جواد محسنیان، عبدالکریم کریمی و پرویز غفارزاده به ترتیب از استان های فارس، تهران، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرکنندگان و فروشندگان نمونه صنایع دستی کشور تجلیل شدند

صادرکنندگان و فروشندگان نمونه صنایع دستی کشور تجلیل شدند