مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 03:372015-01-25اقتصادي

ایمنی جاده های چهارمحال و بختیاری در گرو نصب دوربین های نظارتی


جاده چهارمحال و بختیاری نسبت به جاده های دیگر استان ها از توسعه کمتری برخوردار هستند که ضرورت دارد برای کاهش تصادفات نصب دوربین های نظارتی و ترافیکی بر روی جاده ها مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، به همت دولت های گذشته بسیاری از جاده های استان چهارمحال و بختیاری از حالت دو خطه خارج و به چهارخطه تبدیل شد اما هم اکنون بسیاری از مسیرهای این استان نظیر جاده بروجن - شهرکرد، لردگان - بروجن و.

دو خطه هستند و تصادفات بسیاری در طول سال در این جاده ها گزارش می شود که می طلبد دولت فعلی تلاش خود را برای چهار خطه شدن این جاده ها به کار گیرد.

در دنیای تکنولوژی و دنیای مجازی امروز جدا از استانداد سازی جاده ها نصب دوربین های نظارتی و ترافیکی هم می تواند نقش مهمی در کاهش تصادفات و عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشد.

نصب دوربین ها نظارتی بر روی جاده ها، شناسایی متخلفین و همچینین مدیریت راهها را تسهیل می کند و البته می تواند نقش مهمی در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای داشته باشد که مسئولان باید این مهم را مورد توجه بیشتر قرار دهند.

رانندگان با مشاهده دوربین های نظارتی تلاش بیشتر بر رعایت قوانین در هنگام رانندگی دارندیکی از رانندگان با سابقه خودرو های سنگین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه رانندگان در جاده هایی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی جاده های چهارمحال و بختیاری در گرو نصب دوربین های نظارتی

ایمنی جاده های چهارمحال و بختیاری در گرو نصب دوربین های نظارتی