مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 02:472015-01-24سياسي

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قروه: هتاکی به اسلام بیانگر حقانیت مکتب ماست


مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: دشمنان اسلام در خیال خود با هتاکی به مقدسات اسلامی، دین مبین اسلام را خدشه دار می کنند، اما در حقیقت حقانیت مکتب اسلام را بیشتر نمایان می کنند.

- " از قروه، حجت الاسلام محمد فدایی در اجتماع بزرگ من عاشق محمدم که شنبه شب در مسجد سیدالشهدا (ع) قروه برگزار شد، اظهار داشت: هتاکان به پیامبر مهربانی، دل مسلمان ها را به درد آورده است.

وی با بیان اینکه اهانت به پیامبر اعظم (ص) مطلب جدیدی نیست و آن حضرت در زمان حیات بابرکت خود نیز بارها از سوی نزدیکان خود مورد اهانت قرار گرفتند، افزود: این اهانت ها تا زمانی که حق و حقیقت وجود داشته باشد، باطل تاب ندارد تا آن را ببیند و امروز هم باطل در جلد مجلات دست چندم فرانسوی تصویر شده است.

فدایی با اشاره به اینکه هتاکان به نبی مکرم اسلام (ص) بر اساس قرآن کریم مورد لعن و نفرین ابدی هستند، تصریح کرد: دشمنان به گمان باطل خود، می خواهند ندای توحید و حق طلبی را خاموش کنند، اما از آنجا که دشمنان ما از احمق ترین افراد هستند، همین هتاکی ها عاملی برای ترویج بیشتر دین مبین اسلام شده است.

وی به اوج گرفتن علاقه جوانان در اروپا و آمریکا به دین مبین اسلام اشاره و اظهار داشت: قرآن کریم، پرفروش ترین کتاب سال در فرانسه شده است و دشمنان به همین دلیل از در مکر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قروه: هتاکی به اسلام بیانگر حقانیت مکتب ماست

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قروه: هتاکی به اسلام بیانگر حقانیت مکتب ماست