مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1393 ساعت 07:522015-01-11دانش

کاهش ظرفیت پذیرش مستقیم دانشجویان کار شناسی ارشد، زمینه ساز خروج نخبگان از کشور است


بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با صدور نامه ای خطاب به محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از کاهش ظرفیت پذیرش مستقیم دانشجویان کار شناسی ارشد انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو "، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با صدور نامه ای خطاب به محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از کاهش ظرفیت پذیرش مستقیم دانشجویان کار شناسی ارشد انتقاد کرد.

متن این نامه بدین شرح است: با سلام، همانگونه که مستحضرید مقطع کار شناسی ارشد یکی از مهم ترین برهه های زندگی دانشجویان است.

با توجه به تأثیر این امر در آینده زندگی افراد، دانشجویان نسبت به این مسئله حساسیت ویژه ای را قائلند و از مدت ها قبل برای آن برنامه ریزی می کنند.

ولی با کمال تعجب شاهد ابلاغی دیر هنگام مبنی بر کاهش ظرفیت پذیرش مستقیم دانشجویان کار شناسی ارشد بودیم.

اهمیت و تأثیر فوق العاده این تغییر در آینده افرادی که نسبت به این موضوع برنامه ریزی کرده اند و فرصت آمادگی در کنکور کار شناسی ارشد را از دست داده اند، برای فردی همچون شما نیاز به توضیح ندارد چرا که خود به اهمیت ویژه این موضوع واقفید.

همچنین لازم به توجه است که هر ساله بسیارند دانشجویان دانشگاه های بر تر کشور که گرچه امکان پذیرش در دانشگاه های خارج از کشور را دارند، با این حال به دلیل اعتماد بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ظرفیت پذیرش مستقیم دانشجویان کار شناسی ارشد، زمینه ساز خروج نخبگان از کشور است

کاهش ظرفیت پذیرش مستقیم دانشجویان کار شناسی ارشد، زمینه ساز خروج نخبگان از کشور است