مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1393 ساعت 14:172015-01-04فرهنگي

وقف 5000 جلد کتاب توسط خیر دانشگاهی به دانشگاه کاشان


پروفسور شروین عرفانی، فرزند مرحوم دکتر ابراهیم عرفانی حدود 5000 جلد کتاب و اسناد مربوط به کاشان و مشاهیر آن را به دانشگاه کاشان اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو از اصفهان"، پروفسور شروین عرفانی، هدف از اهدا کتاب به دانشگاه کاشان را آشنایی محققان و پژوهشگران با مشاهیر، علما، ادبا و شخیصت های برجسته کاشان ذکر کرد و افزود: این آثار مربوط به گذشتگان است که باید علاوه بر معرفی این آثار در راستای حفظ و احیاء این کتاب ها نیز کوشید.

وی به تاریخ چند هزار ساله کاشان اشاره کرد و اظهار داشت: کاشان قدیمی ترین شهر دنیاست که شخصیت های به نام و مشهور و درجه یک در زمینه های مختلف ادب، فرهنگ و هنر از این شهر پرورش یافته اند.

عرفانی به پتانسیل های بالقوه دانشگاه کاشان در زمینه های مختلف فرش، نانو، انرژی اشاره کرد و افزود: این دانشگاه می تواند با برنامه ریزی و مدیریت صحیح حتی از دانشگاه های مطرح کشور نیز پیشی گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد با ارائه این آثار در دانشگاه کاشان زمینه تبادل محققان و علاقمندان تاریخ ایران و کاشان از اقصی نقاط دنیا به این دانشگاه را فراهم گردد.

دکتر عباس زراعت، رییس دانشگاه کاشان نیز در این مراسم به سابقه 40 ساله این دانشگاه اشاره کرد و گفت: بر اساس تدوین سند چشم انداز 1404، دانشگاه کاشان باید در ردیف پنج دانشگاه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف 5000 جلد کتاب توسط خیر دانشگاهی به دانشگاه کاشان

وقف 5000 جلد کتاب توسط خیر دانشگاهی به دانشگاه کاشان