مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1393 ساعت 16:072015-01-02سياسي

«حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ» ذکر اختصاصی کاهش اضطراب


سمینار آموزشی شفا با موضوع «درمان روان با اسماء الهی با تمرکز بر دو اختلال افسردگی و اضطراب»، با سخنرانی حسین اقبالی نسب، روانشناس با تخصص خانواده درمانی در حاشیه برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان برگزار شد.

- سمینار آموزشی شفا با موضوع درمان روان با اسماء الهی با تمرکز بر دو اختلال افسردگی و اضطراب ، با سخنرانی حسین اقبالی نسب، روانشناس با تخصص خانواده درمانی در حاشیه برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اقبالی نسب با اشاره به اذکاری برای درمان دو اختلال شایع در سطح جامعه، گفت: ذکرهای زیادی برای کاهش اضطراب و افسردگی وجود دارد اما دو ذکر اختصاصی برای این دو امر است؛ ذکر اختصاصی کاهش اضطراب حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ و ذکر اختصاصی کاهش افسردگی ذکر یونسیه لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِین است.

وی با تأکید بر این که برخی ذکر می گویند اما متأسفانه درمان نمی شوند ادامه داد: تأثیر این کلمات بنابر بیان صریح آیات و روایات بی نهایت جدی است اما فقط ما باید باورشان داشته باشیم و این مستلزم این است که به آنها اعتقاد داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ» ذکر اختصاصی کاهش اضطراب

«حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ» ذکر اختصاصی کاهش اضطراب