مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1393 ساعت 14:122014-12-26سياسي

امام جمعه ارومیه : 9 دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت


امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت : در سال 88 عده ای فتنه گر با حمایت و همدستی دشمنان انقلاب دست به توطئه و آشوب در کشور زدند که مردم ایران اسلامی با خلق حماسه 9 دی ، بصیرت و ولایتمداری خود را به عالم نشان داده و با کوبیدن مشت محکم بر دهن یاوه گویان ، مسئله فتنه را برای همیشه ختم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مسئله فتنه ، خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است افزود: برائت از فتنه گران طبق فرع تولی و تبری دین مقدس اسلام، وظیفه شرعی ملت مسلمان ایران است و ملت ایران باید با حفظ بصیرت و انتقال پیام حماسه عظیم 9 دی به نسل های آینده ، از بروز هرگونه فتنه در جامعه ایران اسلامی جلوگیری کنند .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین با اشاره به رزمایش عظیم ارتش جمهوری اسلامی ایران در 250 هزار کیلومتر از منطقه جنوب کشور ، ضمن قدردانی از نیروهای مسلح گفت : امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از اقتدار بالایی برخوردار بوده و با نمایش توان خود در رزمایش نشان می دهند که همیشه هوشیارانه از مردم مسلمان و مرزهای ایران اسلامی دفاع خواهند کرد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مناسبت 5 دی مصادف با فرمان امام راحل (ره) مبنی بر حفاظت از فرودگاه های کشور توسط سپاه پاسداران افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ارومیه : 9 دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت

امام جمعه ارومیه : 9 دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت