مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1393 ساعت 14:122014-12-26سياسي

امام جمعه موقت قزوین : سیاسیون علاقمند به نظام مراقب رفتار خود باشند


سیاسیون و جریانهای سیاسی علاقه مند و معتقد به نظام باید از حوادث کشور عبرت بگیرند و مراقب رفتارخود باشند تا با موضع گیری آنها آرامش جامعه به هم نریزد.

امام جمعه موقت قزوین درخطبه های نمازجمعه قزوین با اشاره به 9 دی سال 88 و بصیرت ملت ایران در این روز افزود : سیاسیون باید متوجه آثار اعمال، رفتار، گفتار و عملکرد خود در جامعه و حتی مجامع بین المللی باشند و اجازه ندهند با سخنانشان آرامش جامعه برهم بریزد.

حجت الاسلام محمد حسن باریک بین گفت : سیاسیونی که تریبون، قلم و رسانه ای در اختیار دارند باید با عبرت گرفتن از وقایع سال 88مراقب عملکرد خود باشند .

وی پایبندی به قانون را قرار گرفتن در مسیر درست دانست و گفت : همه وظیفه دارند قانون را رعایت کنند و اگر قرار باشد هر کس با توجه به منافع خود به قانون توجه کند، سنگ روی سنگ بند نمی شود و جامعه به سرمنزل مقصود نمی رسد.

امام جمعه موقت قزوین به هفته وقف هم اشاره کرد و گفت : بهترین راه برای بهره مندی از اموال و ثروت در زمان حیات این است که آن را در راه نیازمندان وقف کند .

حجت الاسلام محمد حسن باریک بین تهاجم فرهنگی دشمنان را هم یادآور شد وگفت: دشمن در صدد است با استفاده از ابزارهای رسانه ای، ماهواره ها و اینترنت در باورهای جوانان و نسل جوان شک و شبهه ایجاد کنند که باید هوشیار باشیم و با آن مقابله کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت قزوین : سیاسیون علاقمند به نظام مراقب رفتار خود باشند

امام جمعه موقت قزوین : سیاسیون علاقمند به نظام مراقب رفتار خود باشند