مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1393 ساعت 13:522014-12-26سياسي

رییس کمیته امداد شهرستان کهگیلویه: اشتغال زایی مددجویان اولویت کمیته امداد است


رییس کمیته امداد شهرستان کهگیلویه گفت: اشتغال زایی مددجویان اولویت کمیته امداد است.

- " از چاروسا، امرالله فروزنده عصر امروز در سفر به چاروسا و کمک به محرومان این بخش اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی در زمینه فقر زدایی و توانمندسازی جامعه هدف گام های خوبی برداشته است و این نهاد یادگار ارزشمند و بی نظیر امام خمینی (ره) است.

رییس کمیته امداد کهگیلویه با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در اولویت است، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی تلاش می کند تا در ارائه خدمت به نیازمندان و محرومان مسائل فرهنگی را در نظر داشته باشد و یکی از مسائل مهم در این راستا، داشتن زندگی با سبک دینی و اسلامی است که در زندگی با سبک اسلامی موضوع کار و تلاش و کسب روزی حلال اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: هدف نظام اسلامی نیز خدمت به محرومان است و امروز نیز این رسالت خطیر از سوی مقام معظم رهبری به صورت جدی دنبال می شود به طوری که توجه ویژه ای به محرومان و قشرهای کم درآمد جامعه دارند و همواره مسئولان را به این وظیفه شرعی و انسانی سفارش می کنند.

فروزنده ابراز داشت: عزت نفس و کرامت انسانی خانواده های آسیب دیده برای ما بسیار مقدس است و این نهاد تلاش می کند با رأفت و مهربانی با خانواده های تحت حمایت برخورد کند و مشکلات آنها را متعادل سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته امداد شهرستان کهگیلویه: اشتغال زایی مددجویان اولویت کمیته امداد است

رییس کمیته امداد شهرستان کهگیلویه: اشتغال زایی مددجویان اولویت کمیته امداد است