مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1393 ساعت 07:322014-12-26سياسي

دشمن از لحظه‎ای غفلت ما سوء استفاده می کند


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از پیروی انقلاب اسلامی استکبار از هیچ امری در ضربه زدن به ملت ایران کوتاهی نکرده و درحال حاضر نیز با رنگ و لعاب جدید وارد عرصه شده، - اما باید توجه داشت دوست پنداشتن دشمن اوج سادگی است.

محمد اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهارکرد: با توجه به این که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت‎های استکباری علیه نظام اسلامی توطئه کرده و از هیچ اقدامی ضد ملت ایران دریغ نکردند، لذا این اوج سادگی است اگر تصور کنیم آن‎ها دیگر کاری با ما ندارند و یا خیر و صلاح ما را می خواهند.

وی افزود: با توجه به این امر، آمادگی در حوزه‎های مختلف نظامی، فرهنگی و اقتصادی در برابر حربه‎های دشمن در هر زمان و از سوی آحاد جامعه ضروری است.

اسماعیلی تصریح کرد: درصورتی که اندکی از مواضع خود کوتاه آمده و یا لحظه‎ای غفلت کنیم دشمن از این فرصت‎ها سوء استفاده کرده و به سادگی اهداف خود را عملیاتی خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آمادگی جوانان در رأس امور قرار دارد، به همین دلیل ضروری است تا نسل جوان در مباحث آموزش و ساماندهی با جدیت وارد شوند به ویژه در مباحث نظامی آموزش‎های لازم را طی کنند تا بتوانیم نسل پرنشاط و آماده‎ای در برابر شیطن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از لحظه‎ای غفلت ما سوء استفاده می کند

دشمن از لحظه‎ای غفلت ما سوء استفاده می کند