مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1393 ساعت 20:522014-12-25فرهنگي

از 6 تا 12 دی ماه رقم می خورد برگزاری نمایشگاه خوشنویسی رهسپار در همدان


نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد سید حسین رهسپار در همدان برگزار می شود.

- " از همدان، نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد سیدحسین رهسپار از بزرگان خوشنویسی کشور در  محل سالن استاد محمود زنگنه مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی واقع در بلوار بعثت دایر می شود.

استاد سید حسین رهسپار در گفت وگو با خبرنگار فارس با ابراز خوشحالی از اینکه بعد از 30 سال مجددا در زادگاه خود اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده است، اظهار داشت: از اینکه بعد از سال ها در همدان حضور دارم و به بهانه این نمایشگاه می توانم تعدادی از هنرمندان و رفقای قدیم خود را ملاقات کنم، واقعا حس خوبی دارم.

وی گفت: با توجه به اینکه در دوران نوجوانی و هنرجویی زیرنظر  مرحوم استاد دانشور آموزش دیده ام، ارادت خاصی به ایشان داشته و همچنین تعصب به زادگاهم باعث شد در یکایک آثار ارائه شده در این نمایشگاه سعی کنم به دقت آموزه ها و تکنیک های استاد دانشور را اجرا کنم.

این هنرمند برجسته خوشنویسی همدان با تاکید بر اینکه استاد دانشور دارای سبک و روش خاصی در هنر خوشنویسی است،  افزود: در حال حاضر انجمن خوشنویسان کار آموزش هنرمندان خوشنویس را انجام می دهند، اما به طور کلی می توان گفت که بیشتر این افراد دارای خطی تشابه گرا(شبیه به هم) هستند در حالی که سبک مرحوم دانشور با اکثر خوشنویسان متفاوت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 6 تا 12 دی ماه رقم می خورد برگزاری نمایشگاه خوشنویسی رهسپار در همدان

از 6 تا 12 دی ماه رقم می خورد برگزاری نمایشگاه خوشنویسی رهسپار در همدان