مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1393 ساعت 13:272014-12-25سياسي

پای بانک های خصوصی و دولتی هم به تفحص های مجلس باز شد


کمیسیون اقتصادی مجلس هفته آینده تقاضای عده ای از نمایندگان در زمینه تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان، عملکرد بانک های خصوصی و دولتی و مؤسسات اعتباری و عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند را مورد رسیدگی قرار می دهد.

- "، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده طی جلساتی 3 نفر از اعضای این کمیسیون را برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1394 کل کشور انتخاب می کنند.

رسیدگی به تقاضای عده ای از نمایندگان در زمینه تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان، عملکرد بانک های خصوصی و دولتی و مؤسسات اعتباری و همچنین عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند، در دستور کار جلسات هفته آتی کمیسیون اقتصادی پارلمان قرار دارد.

طرح یک فوریتی ساماندهی خدمات رسانی به روستاها و لایحه بودجه سال 1394 کل کشور، نیز هفته آینده در کمیسیون مذکور مورد رسیدگی قرار می گیرد.

انتهای پیام/ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای بانک های خصوصی و دولتی هم به تفحص های مجلس باز شد

پای بانک های خصوصی و دولتی هم به تفحص های مجلس باز شد