مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1393 ساعت 13:122014-12-25سياسي

معرفی برگزیدگان جشنواره جوان ایرانی فکر ایرانی در شاهرود


برگزیدگان پنجمین جشنواره کشوری جوان ایرانی، فکر ایرانی معرفی شدند .

ایده پردازان از سراسر کشور از بیستم مرداد تا بیستم مهرامسال فرصت داشتند ایده های خود را به این جشنواره که به همت پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود برگزار شد ارسال کنند .

هیات داوران پس از دو ماه بررسی 70 طرح ارسالی ، 11 طرح در گروه های علمی کشاورزی، نانو، پزشکی، شیمی، مکانیک، مواد، الکترونیک و کامپیوتررا به عنوان برترین ایده و طرح ها انتخاب کردند .

حمید هراتی زاده دبیرعلمی پنجمین جشنواره کشوری جوان ایرانی، فکر ایرانی گفت:این جشنواره در دورده سنی جوانان 18 تا 30 سال و نوجوانان 12 تا 18 سال برگزار شد .

بر اساس رای هیات داوران در رده سنی 18 تا 30 سال، طراحی و ساخت کلاه ایمنی هوشمند موتور سیکلت از مجید عزتی مصلح از تهران، سامانه موبایل مدیریت دانش با قابلیت شبکه سازی شرکت های دانش بنیان کار مشترک حکیمه شهنما و یونس یونسیان از شاهرود و کنترل خودکار نور مه شکن عقب خودرو از نگار مشیری مقدم و مرتضی شهرجردی از اراک ، هر کدام جداگانه رتبه اول را کسب کردند.

همچنین نورسنج هوشمند برای استاندارد سازی روشنایی از مریم اسدی از تهران، اندازه گیری تعادل اکسیدان ها و آنتی اکسیدان ها در مایعات کار مشترک دکتر داریوش حمیدی علمداری، دکتر حامی اشرف، دکتر جورج کولیاکوس از مشهد و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان جشنواره جوان ایرانی فکر ایرانی در شاهرود

معرفی برگزیدگان جشنواره جوان ایرانی فکر ایرانی در شاهرود