مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1393 ساعت 12:022014-12-25سياسي

تبلیغات اسلامی قزوین آماده اعزام مشاوران روحانی به مدارس است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و تامین سلامت روانی دانش آموزان آماده اعزام روحانیون مشاور به مدارس استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر،حجت الاسلام علی نعمت اللهی ظهر پنجشنبه درجلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور مرتضی روزبه استاندار، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین و داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در استانداری برگزار شد اظهارداشت: فرهنگ دینی و تربیت مذهبی نباید جدای از یکدیگر تعریف شود تاکارها با تاثیرگذاری بیشتری انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: اگر نتوانیم جامعه را با تربیت دینی جلو ببریم باید شاهد اتفاقات ناگوار و آسیب های اجتماعی باشیم و هزینه های زیادی برای کاهش مشکلات متحمل شویم.

وی اضافه کرد: سلامت روانی ارتباط نزدیکی با سلامت معنوی دارد و توجه به سلامت جسمی، روانی، معنوی، اجتماعی و محیط زیستی می تواند آثار مثبتی به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام نعمت اللهی یادآورشد: باید ظرفیت های فرهنگی استان را بخوبی بشناسیم و برای استفاده از آن برنامه مدونی داشته باشیم و در زمینه هوش هیجانی و معنوی توجه بیشتری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات اسلامی قزوین آماده اعزام مشاوران روحانی به مدارس است

تبلیغات اسلامی قزوین آماده اعزام مشاوران روحانی به مدارس است