مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1393 ساعت 08:472014-12-25سياسي

سلامت روانی 32 درصد دانش آموزان استان قزوین در معرض آسیب است


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: 32 درصد دانش آموزان پایه دهم استان قزوین در حوزه سلامت روانی با 15 آیتم تهدید جدی روبرو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سالار قاسمی ظهر پنجشنبه در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور مرتضی روزبه استاندار، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، امیدعلی پارسا معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن جلسات استانداری برگزارشد گفت: در برنامه یک ساله و چهار ساله دو برنامه مهم فرابخشی داریم که توجه به سلامت روانی دانش آموزان و ارتقاء کیفیت آموزشی و تحصیلی از آن جمله است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در سال 64 در رتبه های پنج کنکور صاحب رتبه بودیم اما امروز در رتبه 12 قرار داریم که یکی از ملاک های ارزیابی آموزشی است.

قاسمی یادآورشد: در حال بررسی کیفیت آموزشی در مناطق 14 گانه هستیم تا بدانیم چرا دانش آموزان در چهار منطقه رتبه زیر هزار نداریم آیا آموزش ها کیفیت پایینی دارد یا دلیل دیگری است.

این مسئول بیان کرد: وجود والدین، دانش آموزان و معلمان معتاد از مشکلاتی است که باید مورد بررسی جدی قرار گیرد و برای درمان آسیب دیدگان اقدام کنیم که تحقق این امر نیازمند تامین اعتبار ویژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روانی 32 درصد دانش آموزان استان قزوین در معرض آسیب است

سلامت روانی 32 درصد دانش آموزان استان قزوین در معرض آسیب است