مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1393 ساعت 04:022014-12-23بين الملل

استمداد لبنان از ترکیه برای مذاکره با النصره


یک مقام امنیتی در بیروت می گوید که مقامات لبنانی برای آزادی 25 سرباز خود از دست عوامل گروه تروریستی «جبهه النصره»، دست به دامان ترکیه شدند.

- یک مقام امنیتی در بیروت می گوید که مقامات لبنانی برای آزادی 25 سرباز خود از دست عوامل گروه تروریستی جبهه النصره ، دست به دامان ترکیه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یک مقام بی نام امنیتی در بیروت به خبرنگار شبکه خبری العربیه گفته که لبنانی ها 10 روز پیش نامه ای به مقامات ترکیه نوشته اند و از آنها خواسته اند که برای آزادی 25 سرباز لبنانی از دست جبهه النصره ، پادرمیانی کنند.

بر اساس خبر منتشر شده در روزنامه لبنانی دیلی استار این نامه روز پیش برای مقامات آنکارا ارسال شده ولی هنوز جوابی از سوی مقامات ترکیه دریافت نگردیده استیک مقام امنیتی دیگر که نمی خواست نامش فاش شود به دیلی استار گفته که فقط ترکیه و قطر می توانند به پایان یافتن اسارت ماهه سربازان لبنانی پایان دهند.

در ماه مارس سال جاری میلادی، یک گروه از زنان راهبه لبنانی در شهر معلولا به اسارت تروریست ها درآمدند که قطر نقش رابط و میانجی میان دولت لبنان و تروریست ها را بر عهده گرفت و این زنان آزاد شدند؛ در اکتبر 2013 هم مقامات دوحه برای آزادی زائرانی که بیش از یک سال در استان حلب در شمال سوریه در اسارت تروریست ها به سر می بردند، وارد عمل شد و با میانجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمداد لبنان از ترکیه برای مذاکره با النصره

استمداد لبنان از ترکیه برای مذاکره با النصره