مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1393 ساعت 03:472014-12-23سياسي

فارس منتشر می کند گفت و گوی خواندنی با کلیددار حرم حضرت ابوالفضل(ع)


خبرنگار فارس کرمانشاه که برای شرکت در مراسم اربعین به عراق سفر کرده با کلیددار حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) به گفت و گو پرداخته که حاوی نکات جالب و خواندنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس کرمانشاه که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی امسال به عراق سفر کرده بود، حاج شیخ عباس محمد علی کشوان آل شیخ، خادم و کلیددار اقدم حرم مطهر قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که قریب به 12 نسل از خانواده اش کلیددار حرم حضرت عباس (ع) بوده اند.

اجداد حاج شیخ عباس محمد علی کشوان آل شیخ نزدیک به 485 سال توفیق کلیدداری حرم مطهر قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) را داشته اند و اغلب آنها در روز عاشورا چشم از جهان فرو بسته اند.

شیخ عباس کشوان که قریب به 45 سال از عمرش خادم و کلیددار حرم مطهر بوده در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس کرمانشاه به عراق گفت: اجدادم چند قرن پیش از ایران به عراق مهاجرت کرده اند.

*آیت الله خامنه ای نعمت بسیار بزرگی برای مسلمانان هستند وی با اشاره به اینکه همیشه برای مردم ایران دعای ویژه می کنم و علاقه خاصی به شیعیان ایران دارم، افزود: خداوند متعال رهبر فرزانه این کشور حضرت آیت الله خامنه ای را حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس منتشر می کند گفت و گوی خواندنی با کلیددار حرم حضرت ابوالفضل(ع)

فارس منتشر می کند گفت و گوی خواندنی با کلیددار حرم حضرت ابوالفضل(ع)