مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 23:322014-12-22بين الملل

فارس گزارش می دهد دلایل تمرکز عملیاتی جبهه النصره بر استان ادلب +نقشه


تمرکز عملیاتی اخیر گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره بر استان ادلب و ریف آن، نشان می دهد که این منطقه در محاسبات الجولانی جایگاه بسیار مهم و استراتژیکی دارد.

- " در دمشق، مدتی است، استان ادلب و ریف آن، واقع در شمال غربی سوریه میدان عملیات های  گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره ، شاخه رسمی گروه تروریستی القاعده در سوریه تبدیل شده است، تصرف دو پایگاه نظامی الحامدیه و وادی الضیف در ریف جنوبی ادلب که هفته گذشته و پس از عقب نشینی تاکتیکی نیروهای مستقر در این دو پایگاه نظامی صورت گرفت، جدیدترین فتوحات این گروه تروریستی در استان ادلب بشمار می آید و هم اکنون این گروه اعلام کرده است که خود را برای تصرف فرودگاه نظامی ابو الظهور آماده می کند.

  موقعیت استان ادلب در سوریه در حالی که پیشتر شاهد درگیری های شدید و خونین این گروه با گروه تروریستی موسوم به جبهه انقلابیون سوریه به سرکردگی جمال معروف بودیم که منتهی به شکست معروف از النصره و عقب نشینی گروهش از مناطق تحت تصرف در استان ادلب و ریف آن و فرار وی به ترکیه بودیم.

اگرچه جبهه النصره دستاویز حملات خود علیه معروف و گروهش را گازوییل و نفت و سیطره بر گذرگاه های قاچاق این مواد سوختی از سوریه به ترکیه اعلام کرده بود، اما النصره هدفی بالاتر و مهم تر را از بیرون راندن انقلابیون سوریه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد دلایل تمرکز عملیاتی جبهه النصره بر استان ادلب +نقشه

فارس گزارش می دهد دلایل تمرکز عملیاتی جبهه النصره بر استان ادلب +نقشه