موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 21:472014-12-22ورزشي

رکابزنی که از دعوت شدنش به اردوی تیم ملی خبر نداشت!


فدراسیون و هیات آذربایجان شرقی با من تماس نگرفتند که به اردو دعوت شده ام، بنابراین در اردو شرکت نکردم.

- امیر کلاهدوز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره علت شرکت نکردن خود در اردوی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار کرد: در مرحله اول اردو که در تهران برگزار شد فدراسیون و هیات استان آذربایجان شرقی من را در جریان نگذاشتند که به اردو دعوت شده ام و اصلا اطلاع نداشتم در حالی که طبق روال گذشته هیات استان باید اطلاع می داد به اردو دعوت شده ام.

چه دلیلی دارد که نخواهم در قهرمانی آسیا پا بزنم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان نتوانستم مدال بگیرم.

رییس فدراسیون گفت که عمدا پانزدهم من را از شش ماه از مسابقات برون مرزی محروم می کند.

من هم طی تماس با آقای خالقی گفتم شما که من را محروم کره بودید با این حال خبر نداشتم که به اردو دعوت شدم و می توانید از هیات هم بپرسید با من تماس گرفته اند یا خیر؟ با این حال حتی اگر الان هم من را به اردو دعوت کنید خواهم آمد زیرا مشکلی از طرف من وجود ندارد.

کلاهدوز در پاسخ به این پرسش که به دلیل شرکت نکردن در اردو تهران به مرحله دوم هم دعوت نشده است؟ گفت: بله ! قطعا همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکابزنی که از دعوت شدنش به اردوی تیم ملی خبر نداشت!

رکابزنی که از دعوت شدنش به اردوی تیم ملی خبر نداشت!