مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 21:422014-12-22ورزشي

طهماسبی: پژوهش در ورزش خوابیده و تنها جنبه فانتزی دارد


استاد دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی معتقد است که درگیری بیش از حد وزیر ورزش با یکسری تنش های موجود در ورزش کشور سبب شده تا پژوهش به عنوان کم ارزش ترین مقوله علمی در کشور مطرح باشد.

- دکتر فرشید طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره جایگاه پژوهش در ورزش اظهار کرد: بحث پژوهش در ورزش، بحث شفاهی و فانتزی است که متاسفانه در حال حاضر ضعیف ترین کار در حوزه پژوهش انجام می شود.

به عنوان مسئول شورای پژوهش استان تهران معتقدم که هم اکنون پژوهش در کشور و به ویژه در ورزش خوابیده و کمترین اعتبارات به این بخش اختصاص پیدا می کند.

طهماسبی خاطر نشان کرد: با وجود این که قرار بود نهادها و سازمان ها طبق قانون مصوب سه درصد از بودجه خود را به فعالیت های پژوهشی اختصاص دهند، اما عملا مدیران کل استان ها در برابر آن مقاومت نشان می دهند و بودجه پژوهش را صرف هزینه های سایر فعالیت ها می کنند؛ در حالی که باید پژوهش از حالت فانتزی و شعار گونه بودن خارج شود و به سمت کاربردی شدن حرکت کند تا از نتایج آن به جای خاک خوردن در کتابخانه ها استفاده بهینه صورت بگیرد.

استاد دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: نبود نظارت کافی بر فرایند اجرای پژوهش ها و کاربردی کردن نتایج آن در ورزش سبب شده تا از مسیر اصلی خود خارج شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهماسبی: پژوهش در ورزش خوابیده و تنها جنبه فانتزی دارد

طهماسبی: پژوهش در ورزش خوابیده و تنها جنبه فانتزی دارد