مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 21:372014-12-22سياسي

دانشگاه تبریز یاد شهدیا 27 دی ماه را گرامی می دارد


رییس دانشگاه تبریز با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ شهید و شهادت در میان اقشار مختلف جامعه گفت: تجلیل از شهدا را نباید محدود به زمان و مکان خاص و مقطعی بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در نشست خبری تشریح برنامه های کنگره سالانه شهدای دانشجوی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معتقد هستم یاد و نام شهدا باید در تمام فعالیت ها و عملکرد هایمان بروز و ظهور داشته باشد تا شاهد پیشرفت فعالیت هایمان باشیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سالانه شهدای دانشجوی آذربایجان شرقی گفت: این کنگره که 19 آذرماه در دانشگاه تبریز کلید خورد، آغاز برنامه های منسجم و برنامه ریزی شده در راستای تکریم و ارج نهادن به فرهنگ شهید و شهادت بوده و امیدواریم این فعالیت ها از محدوده های معین فراتر رفته و شامل کل جامعه شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ، با بخش نامه محقق نمی شود، ادامه داد: بحث فرهنگ سازی و غنای فرهنگی تنها با یک اتفاق، میسر نمی شود و فرهنگ و محتوا در طول زمان قابل تحقق است و باید برنامه، فکر و اندیشه را در راس امور قرار دهیم.

دییس دانشگاه تبریز با اشاره به تفاوت کنگره شهدای دانشجوی استان با دیگر کنگره ها گفت: این کنگره با طرح جامع انجام می شود و دارای محتوای کاملی با مشارکت 13 دانشگاه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تبریز یاد شهدیا 27 دی ماه را گرامی می دارد

دانشگاه تبریز یاد شهدیا 27 دی ماه را گرامی می دارد