مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 21:322014-12-22اجتماعي

تصرف اراضی و قاچاق مواد مخدر عمده ترین جرائم در کرمان


معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان از «تصرف اراضی و قاچاق مواد مخدر» به عنوان عمده ترین جرائم این استان یاد کرد و از آغاز آموزش پیشگیری از وقوع جرم در مدارس برای مقابله با این جرائم خبر داد.

- معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان از تصرف اراضی و قاچاق مواد مخدر به عنوان عمده ترین جرائم این استان یاد کرد و از آغاز آموزش پیشگیری از وقوع جرم در مدارس برای مقابله با این جرائم خبر داد.

محمد صادق شجاعی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، با بیان این که برنامه های آموزشی و پژوهشی این سازمان به دو صورت درون سازمانی و فراسازمانی صورت گرفته است اظهارکرد: فعالیت های درون سازمانی به صورت برگزاری نشست برای آموزش قوانین جدید همچون آیین دادرسی کیفری و ارائه راهکارهای موثر برای پیشگیری از وقوع جرم بوده است و در این راستا برای شناسایی و مقابله با ریشه های جرائم شایع در این استان تلاش کرده ایم.

وی درباره فعالیت های آموزشی و پژوهشی برون سازمانی خاطرنشان کرد: در این استان برای پیشگیری از وقوع جرم اقدامات آموزشی موثری از مدارس آغاز شده است، ضمن این که برنامه های آموزشی برای عموم نیز تهیه و از شبکه استان به نمایش درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصرف اراضی و قاچاق مواد مخدر عمده ترین جرائم در کرمان

تصرف اراضی و قاچاق مواد مخدر عمده ترین جرائم در کرمان