مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 21:222014-12-22ورزشي

میزبانی کرمانشاه همچنان در ابهام است


سی و پنجمین دوره رقابتهای بین المللی جام تختی در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی در حالی طی روزهای 23 و 24 بهمن ماه برگزار خواهد شد که میزبانی کرمانشاه همچنان در شرایط مبهمی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، به رغم اعلام آمادگی متولیان کشتی کرمانشاه برای برگزاری سی و پنجمین دوره رقابتهای بین المللی جام تختی در این شهر، هنوز هیچ اقدام رسمی و دلگرم کننده ای از سوی مسئولان سیاسی و ورزشی این استان صورت نگرفته است.

این در حالیست که رقابتهای جام تختی امسال با شرایطی متفاوت نسبت به دوره های قبلی برگزار خواهد شد، چراکه همزمان باید شاهد رقابتهای کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی در این جام بین المللی باشیم.

به هر حال فدراسیون کشتی همچنان میزبانان دیگری از استانهای دیگر را منتظر نگه داشته تا اگر استان کرمانشاه به هر دلیل از میزبانی ام تختی انصراف داد، استان میزبان را تغییر دهد، اما اهالی کشتی کرمانشاه همچنان بر این موضع اصرار دارند که تمامی اقدامات لازم صورت گرفته و می توانند به هر شکل ممکن، میزبانی خوبی برای جام تختی امسال باشند.

تا به امروز هیچ خبر رسمی مبنی بر قطعیت یا منتفی شدن میزبانی کرمانشاه از سوی فدراسیون کشتی اعلام نشده اما آنچه مسلم است، ادامه سکوت و بی توجهی متولیان ورزشی استان کرمانشاه می تواند میزبانی را از این استان رفته و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی کرمانشاه همچنان در ابهام است

میزبانی کرمانشاه همچنان در ابهام است