مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 20:072014-12-22ورزشي

در دیدار تدارکاتی تیم والیبال کاله جوان مقابل شاگردان عطایی متحمل شکست شد


تیم والیبال کاله جوان مازندران مقابل تیم متین ورامین که بهروز عطایی را در راس کادر فنی خود می بیند در سه ست متوالی شکست خورد.

- " از آمل، تیم والیبال متین ورامین که امسال در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جام زنده یاد حسین معدنی توپ می زند در پایان نیم فصل نخست مسابقات برای  آمادگی بیشتر در ادامه لیگ برتر از روز گذشته اردوی آماده سازی خود در مازندران را از سر گرفت.

برگزاری دیدار تدارکاتی در این اردوی چند روزه از برنامه های کادرفنی متین ورامین بود که امشب در نخستین دیدار تدارکاتی، شاگردان بهروز عطایی مقابل کاله جوان مازندران که در لیگ دسته یک باشگاه های کشور تیم داری می کند صف آرایی کردند.

بزرگان والیبال ایران در ترکیب متین ورامین در حالی مقابل شاگردان جوان و جویای نام حسین کاظمی در کاله جوان روبرو شدند که تماشاگران، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی دیدار نزدیک و تنگاتنگی را در سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم (ص) شاهد بودند.

ست نخست این دیدار تدارکاتی که بسیار نزدیک به یکدیگر دنبال می شد با امتیاز 25 بر 22 به سود ورامینی ها پایان یافت.

در ست دوم نیز والیبالیست های کاله جوان با نتیجه 25 بر 23 مغلوب حریف شدند و در سومین ست نیز دو تیم بسیار در تعقیب یکدیگر بودند تا در نهایت بازیکنان متین با نتیجه 26 بر 24 در مجموع با نتیجه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار تدارکاتی تیم والیبال کاله جوان مقابل شاگردان عطایی متحمل شکست شد

در دیدار تدارکاتی تیم والیبال کاله جوان مقابل شاگردان عطایی متحمل شکست شد