مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 19:272014-12-22سياسي

شهردار جیرفت: زیرگذر حجر بن عدی اول تیرماه 94 به بهره‎برداری می‎رسد


به شهروندان قول مساعد داده می‎شود، زیرگذر حجر بن عدی اول تیرماه 94 به بهره‎برداری برسد.

- " از جیرفت، امان‎الله مختاری عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تعداد نیروهای شاغل در شهرداری را 586 نفر خواند و اظهار داشت: جیرفت منطقه‎ای کشاورزی است و تا هنگامی که به سوی صنعتی شدن، پیش نرود، هیچ انتظاری نمی‎توان از شهرداری داشت.

وی با انتقاد از توزیع ناعادلانه منابع در شهرداری‎های استان کرمان بیان داشت: با توجه به وجود صنایع عظیمی که در برخی شهرهای استان قرار دارد، باید توسط مسئولان استانی به شهرداری‎های بدون منابع درآمد پایدار کمک شود.

مختاری با اشاره به اینکه در جیرفت ظرفیت‎های زیادی وجود دارد که باید به نحو احسن از آن‎ها استفاده شود، تصریح کرد: با ساماندهی دلتای رودخانه هلیل می‎توان، یک بازار ساحلی در حاشیه آن ایجاد و برای جمع کثیری از مردم منطقه اشتغالزایی کرد، اما با ابراز تأسف با مخالفت و عدم همکاری آب منطقه‎ای مواجه می‎شویم.

4 میلیارد تومان برای آسفالت بافت قدیم شهر هزینه شده است شهردار جیرفت طول زیرگذر حجر بن عدی را 540 متر خواند و گفت: برای احداث این زیرگذر 560 شمع به کار رفته، سقف آن به طول یک هزار و 470 متر به اتمام رسیده و اکنون گودبرداری، دیوارکشی و آسفالت آن باقی مانده است بر همین اساس به شهروندان قول مساعد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جیرفت: زیرگذر حجر بن عدی اول تیرماه 94 به بهره‎برداری می‎رسد

شهردار جیرفت: زیرگذر حجر بن عدی اول تیرماه 94 به بهره‎برداری می‎رسد