مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 16:522014-12-22اقتصادي

کندی عجیب دولت روحانی کار دست اقتصاد نخواهد داد؟


بیش از پانصد روز و به عبارت دیگر بیشتر از یک سوم عمر دولت یازدهم گذشته است و در این مدت، به غیر از دو لایحه اصلاح قانون بودجه سال 92 و لایحه بودجه سال 93، - هیچ لایحه قابل توجهی نبوده که دولت آن را به مجلس تقدیم کند و کار تبدیل آن به قانون به پایان برسد.

آیا این کارنامه نمی تواند زنگ خطری برای دولت و مجلس و مسیر همکاری آنها با یکدیگر باشد؟ کد خبر: 460304 تاریخ انتشار: 01 دی 1393 - 20:25 - 22 December 2014 دولت یازدهم اقتصاد کشور را در شرایط خاص و سخت رکود تورمی تحویل گرفت و یافتن نسخه ای که هر یکی از دو مشکل رکود یا تورم را حل کند بدون این که به بدتر شدن مشکل دیگر منجر شود، کار سختی بود که دولت تا حد زیادی ادعای موفقیت در آن را داشت.

ولی شرایط پیش آمده در دوره پس از کاهش قیمت نفت می تواند زنگ خطری باشد که در صورت کندی بیشتر، اقتصاد فرصت های بیشتری را از دست بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه های حامی دولت در اولین روز زمستان در شرایطی تقدیم لایحه ای از جانب دولت به مجلس در مبارزه با شنودهای غیرقانونی را جشن گرفتند که کارنامه دولت در حوزه مقدمه چینی و پیگیری برای به ثمر رساندن لایحه های مورد نظر دولت، جای چندانی را برای خوشحالی باقی نمی گذارد.

مستندات موجود در وبسایت مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد که دولت پرتجربه یازدهم از ابتدای کار خود تا 16 آذر امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندی عجیب دولت روحانی کار دست اقتصاد نخواهد داد؟

کندی عجیب دولت روحانی کار دست اقتصاد نخواهد داد؟