مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 16:222014-12-22ورزشي

وضعیت سلامتی پرویز کلانتری در حالت نوسان قرار دارد/ مهار مشکل عروق قلب


پرویز کلانتری هنرمند نقاش که این روزها در بخش آی سی یو بیمارستان تریتا بستری است، به گفته همسرش وضعیت جسمانی او در حالت نوسان قرار دارد و هم اکنون مشکلات عروق قلبی وی تا حدودی مهار شده است.

- فرح یوسفی همسر پرویز کلانتری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط جسمی این هنرمند گفت: شرایط جسمی او دچار نوسان است، گاهی خوب و گاهی بد است.

وی درباره وضعیت عروق قلبی این هنرمند نیز توضیح داد: سه تا از رگ های قلبش دچار گرفتگی و تورم است که از همان روز نخست بستری شدن او، پزشکان سعی کردند که از طریق دارو این گرفتگی و تورم را برطرف کنند.

یوسفی با بیان این که تیم پزشکان با احساس مسئولیت برای بازگرداندن شرایط مساعد این هنرمند تلاش می کنند، یادآور شد: مشکلات مربوط به عروق قلبی پرویز کلانتری تا حدودی مهار شده است و باید منتظر بمانیم تا این شرایط به ثبات برسد.

پرویز کلانتری از هفته گذشته با انجام عملی از طریق قرار دادن لوله در معده اش، تغذیه می شود و همچنان در بخش آی سی یو بیمارستان تریتا بستری است.

کلانتری هنرمند نقاش، نویسنده و روزنامه نگار شامگاه سه شنبه 18 آذرماه به علت سکته مغزی در بخش (سی سی یو) بیمارستان تریتا بستری شد و پس از آن با وخیم شدن وضعیتش به بخش (آی سی یو) این بیمارستان منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سلامتی پرویز کلانتری در حالت نوسان قرار دارد/ مهار مشکل عروق قلب

وضعیت سلامتی پرویز کلانتری در حالت نوسان قرار دارد/ مهار مشکل عروق قلب