مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 16:172014-12-22اقتصادي

راه اندازی شهرک حمل و نقل در بندر بوشهر/ توسعه سیستم نظارت جاده ای


مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر از راه اندازی شهرک حمل و نقل در بندر بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمیدرضا بعد از ظهر دوشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: استاندار بوشهر توجه ویژه ای به حوزه حمل و نقل دارد و در بحث توسعه زیرساخت های حمل و نقل به موفقیت های خوبی رسیده ایم.

حمیدرضا علم افزود: در راستای بهبود خدمات رسانی در جابجایی مسافر شاهد راه اندازی چندین پایانه بار در سطح استان هستیم که تاکنون در شهرستان های عسلویه، گناوه، برازجان، بوشهر و خورموج راه اندازی شده است.

وی از راه اندازی شهرک حمل و نقل در بندر بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه بندر بوشهر و ایجاد منطقه آزاد، برای تسهیل در جابجایی بار، ایجاد شهرک حمل و نقل پیش بینی شده که امیدواریم با پیگیری و تلاش صورت گرفته در آینده نزدیک مقدمات کار فراهم شود.

16 نقطه استان بوشهر تحت پوشش سیستم دوربین نظارت جاده ای استمدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر در سیستم هوشمند جاده ای از استان های پیشتاز است یادآور شد: این مهم برای کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی در جاده ها محقق شده است.

علم با بیان اینکه 16 نقطه استان بوشهر تحت پوشش سیستم دوربین نظارت جاده ای است گفت: این اقدام موجبات کاهش تلفات جاده ای شده و آمار تلفات ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شهرک حمل و نقل در بندر بوشهر/ توسعه سیستم نظارت جاده ای

راه اندازی شهرک حمل و نقل در بندر بوشهر/ توسعه سیستم نظارت جاده ای