مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 15:372014-12-22اقتصادي

رییس اداره کتابخانه های عمومی خاتم: سامانه سامان در کتابخانه های خاتم فعال شد


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خاتم اعلام کرد: سامانه مدیریت جامع کتابخانه های عمومی کشور (سامان) در همه کتابخانه های این شهرستان فعال شد.

- " از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد، سیدعباس طباطبایی اظهار داشت: با اتصال سه کتابخانه امام حسین (ع) و ولیعصر (عج) شهر هرات و همچنین کتابخانه روستایی چاهک به سامان ، همه کتابخانه های عمومی خاتم به این سامانه متصل شده اند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت های لازم و راه اندازی سامان در این سه باب کتابخانه با صرف هزینه ای بالغ بر 45 میلیون ریال صورت گرفته است.

طباطبایی بیان داشت: نرم افزار جامع مدیریت کتابخانه ها، به منظور پیاده سازی یک سیستم جامع تحت وب و یکپارچه توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور طراحی و پیاده سازی شده است.

وی با اشاره به قابلیت های نرم افزار سامان تصریح کرد: این سامانه، امکان امانت، عضویت و جست وجو در منابع همه کتابخانه های موجود در شبکه را برای کاربران خود فراهم کرده و عضو با دسترسی به اینترنت به آسانی می تواند کتب مورد خود را در کتابخانه دلخواه در هر نقطه از کشور ردیابی کند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی خاتم همچنین با بیان اینکه هم اکنون 3 هزار و 829 نفر عضو کتابخانه های عمومی این شهرستان هستند، افزود: در حال حاضر هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره کتابخانه های عمومی خاتم: سامانه سامان در کتابخانه های خاتم فعال شد

رییس اداره کتابخانه های عمومی خاتم: سامانه سامان در کتابخانه های خاتم فعال شد