مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 15:022014-12-22سياسي

فرماندار قم خبر داد پیگیری سازمان بهزیستی برای ایجاد کمپ معتادان در قم


فرماندار قم از پیگیری سازمان بهزیستی برای ایجاد کمپ معتادان در قم خبر داد.

- " از قم، رضا سیار در حاشیه نشست خبری علیرضا جزینی قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور که عصر امروز در تالار شهید زین الدین استان قم انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر برنامه گسترده ای است که امروزه توسط مردم و مسئولان استان قم به صورت جدی پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: این برنامه نیازمند زیرساخت هایی است که باید ایجاد شود و تا کنون دستگاه های استانی و کشوری نیز در این ارتباط همکاری مناسبی داشته اند و امیدواریم این همکاری ادامه پیدا کند.

فرماندار قم با بیان اینکه معتادان پس از ترک نیازمند کمپ هایی برای مراقبت هستند، تصریح کرد: هزینه ای برای ترک آن ها انجام می شود و برای اینکه این هزینه هدر نرود باید کمپ هایی آماده کنیم که سازمان بهزیستی نیز به دنبال ساخت مرکزی برای برطرف سازی این مشکل است.

وی با تأکید بر اینکه استان قم با توجه به جایگاهی که دارد نباید آلوده به این مشکلات باشد، عنوان کرد: فرمانداری عزم خود را جذب کرده است که در راستای مبارزه با مواد مخدر مجری تصمیم های شورای استان باشد.

سیار در پایان از همکاری دستگاه های استانی تقدیر کرد و گفت: هماهنگی موجود میان دادستانی، نیروی انتظامی و استانداری قم بسترهای فعالیت در عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قم خبر داد پیگیری سازمان بهزیستی برای ایجاد کمپ معتادان در قم

فرماندار قم خبر داد پیگیری سازمان بهزیستی برای ایجاد کمپ معتادان در قم