مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 14:072014-12-22حوادث

انفجار مغازه ای در مشهد


پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در یک مغازه لوله بازکنی به مساحت 12 مترمربع رخ داده و در جریان آن مالک مغازه دچار آسیب دیدگی شده و تمام مغازه نیز آتش گرفته است.

- سرپرست ایستگاه 33 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار یک باب مغازه در خیابان سیدرضی این شهر خبر داد.

محمد جواد سبحانی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: وقوع حادثه انفجار در ساعت 13 امروز (دوشنبه) به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 33 را به محل حادثه واقع در خیابان سیدرضی اعزام کرد.

وی افرود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در یک مغازه لوله بازکنی به مساحت 12 مترمربع رخ داده و در جریان آن مالک مغازه دچار آسیب دیدگی شده و تمام مغازه نیز آتش گرفته است.

سبحانی ادامه داد: آنطور که برای آتش نشانان شرح داده شده، از صبح امروز گاز شدیدی از سیلندر گاز موجود در مغازه در حال نشت بوده و در همین حال مالک با جابجاکردن سیلندر آن را در کنار بخاری روشن قرار داده است که همین موضوع سبب انفجار مغازه شده است.

سرپرست ایستگاه 33 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که صدای آن تا فاصله چند صد متری به گوش رسیده است، گفت: آتش نشانان شعله های آتش در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار مغازه ای در مشهد

انفجار مغازه ای در مشهد